Reality check

# Ciutacu … intre aroganta si complexare

„Sunt extraordinar de destept si ingrozitor de arogant. Am si motive: dincolo de faptul ca, indiferent de ce ma apuc, sunt cel mai bun, daca ma uit in spate nu vad altceva decat un mare hau.Da, a scrie la mine pe blog e un privilegiu. Daca vreau, las mesajele injurioase la adresa mea, daca nu, nu. Asa e, sunt discretionar, chiar dictator. Da’ sunt pe banii mei, fiindca – stimati anonimi ai Net-ului – aceasta este o proprietate privata. Proprietatea lu’ Ciutacu, daca tineti la rigoare…”.
Jalnic, sau cum spunea un fost coleg de-al meu, „jenibil” – corelatia perfecta intre jenant si penibil. Nu il cunosc personal pe acest „Ciutacu”, insa nici nu imi doresc. Pot sa-mi stric o zi in zeci de mii de feluri diferite, deci de ce as apela la blogul acestuia?
Insotiti-ma insa pe drumul unui scurt comentariu literar al textului pe care l-am postat aici, si care apartine de drept lui Ciutacu. Tind sa cred ca titlul de „extraordinar de destept” este castigat pe undeva pe la cercetasi, sau de pe la vreo asociatie „Salvati mustele” … sau mai stiu eu de pe unde. Am cautat in DEX explicatia cuvantului „aroganta” si am gasit „Purtare obraznică şi sfidătoare; atitudine de mândrie dispreţuitoare”. Deci, draga obraznicule, daca cumva consideri ca trebuie sa fii mandru de aceasta auto-caracterizare, te compatimesc. Mie mi se pare mai mult o manifestare fireasca a diverselor valente si credinte caracteristice pubertatii. Dar, la varsta asta?
In legatura cu “indiferent de ce ma apuc”, chiar nu vreau sa intru in detalii sa intreb cumva de ce (sau de unde) te apuci. Insa as lasa-o mai moale cu “cel mai bun”. Mi-e foarte greu sa cred. Si in legatura cu haul pe care-l vezi in spate, poate fi datorita faptului ca ai luat-o pe un drum aiurea, si nimeni nu are interes sa mearga pe acolo.
Ma bucur insa ca, consideri blogul tau “proprietatea lu’ Ciutacu”, “proprietate privata”. Insa te anunt cu tristete ca nu esti proprietarul internetului, iar daca cuiva nu ii este permis “privilegiul” de a scrie pe aceasta pagina, mai are la dispozitie milioane de bloguri unde poate posta un comentariu. Si gratis. J
In concluzie, nu ma dernjeaza ce scrii, cum gandesti, cum actionezi, atat timp cat observ ca esti foarte transant si spui exact ce gandesti, indiferent de “influente”. Felicitari pentru asta, insa sa fii arogant fata de toti oamenii prin generalizarile pe care le faci, mi se pare o nedreptate cel putin ciudata. Poate au mai ramas putini insa te asigur ca sunt si oameni “de caliatate” in tara asta, si se poate ca cineva sa fie mai destept ca tine in multe domenii. Mai vorbim.

November 19, 2007 - Posted by | Uncategorized

No comments yet.

Leave a Reply

