Reality check

# 10 lucruri care-mi plac

1. Tigara de dupa. Nu vreau sa ma gandesc ce va trece prin minte acum. E vorba de tigara de dupa orice, de dupa iesit din casa, de dupa intrat in casa, de dupa masa, de dupa film, de dupa dat cu aspiratorul, de dupa stat degeaba … Da, imi place sa fumez … si promit ca odata ma voi lasa.
2. O carte buna, desi am observat ca-mi trebuie si timp si vointa sa o citesc. Partea aiurea este ca, din experienta proprie, am observat ca trebuie sa citesc cartea pentru a spune daca e buna sau nu.🙂
3. Tramvaiul … nu ma intrebati de ce, insa am o manie personala, si de fiecare data cand merg cu tramvaiul … ma gandesc la un parc de distractii …🙂
4. Cosmeticele … de fapt miile de cosmetice din casa, dintre care doar cateva sunt ale mele, care imi amintesc de fiecare data ca sunt insurat.🙂
5. Luna plina … ca nu pot dormi cand e luna plina … si imi amintesc sa onorez punctul 2. “o carte buna”. Vedeti, incep treburile sa se lege.
6. Blogul meu. Da, blogul meu neindexat inca😦. Imi place ca scriu 2 randuri, si D-zeu stie apoi ce mai gasesc scris pe el.
7. Colectia mea de carti pe care nu as da-o pe nimic in lume. Insa aceeasi problema, au ramas cateva dintre ele care pur si simplu nu vor sa se citeasca singure.🙂
8. Universitatea Al. I. Cuza din Iasi, pentru ca e cea mai veche institutie de invatamant superior din Romania, si pentru ca …. trecui si eu pe acolo🙂.
9. Palatul Culturii din Iasi, pentru ca e ceva cu totul si cu totul deosebit. Reprezinta Iasiul. Si imi mai place pentru insistenta cu care nu vrea sa se darame, in ciuda lipsei totale de investitii in structura acestuia.
10. Puiul … pentru ca este atat de fotogenic in tigaie, in cuptor, pe gratar sau in alte diverse “background-uri”.

November 27, 2007 - Posted by | Uncategorized

1 Comment »

  1. Puntul 4 – Cosmeticele

    Inspirata de reclama cu tipa care isi roaga prietenul sa-i cumpere un gloss si el raspunde dezorientat: “Dar aici toate au capacele cu floricele!”, i-am facut si prietenului meu un scurt test de “cosmetice”.

    ooo ce a mai iesit! intr-adevarul glossul e un hop :))

    Punctul 7 – cartile – me too! am veleitati de contabil cand vine vorba de cartile mele: cate, din care, unde, citite, necitite, imprumutate🙂

    Comment by ama | November 27, 2007 | Reply


Leave a Reply

