Reality check

I’m back

Dupa o lunga si crunta perioada de aproximativ 2 luni, mi-a calcat si mie pragul internetul. Am simtit o implinire cum nu am mai simtit de mult timp, am simtit ca sunt iar in legatura cu toata lumea, am simtit ca sunt iar “de-ai lor”. A fost bine. Bineinteles, pana m-am trezit la un moment dat fata in fata cu StrongDC si cu clasicul Google, ca nu aveam nici o idee ce caut sau ce vreau de la acest internet. Si m-am linistit, revenind la o rata de utilizare a internetului care ma face sa ma simt jenat de faptul ca platesc abonament ca toti ceilalti.
Despre sarbatori nu am sa spun prea multe, deoarece acestea au constat in mare parte in activitati specifice mutarii si acomodarii. A, si sa nu uit de paharul de sampanie (sau mai bine zis vin spumant) care a fost urmat aproape instantataneu de o bere binemeritata.
Si acum, terminand cu amanuntele, … bine v-am regasit.

January 15, 2008 - Posted by | Uncategorized

4 Comments »

  1. Bine ai revenit! De-acum te auzim mai des sa inteleg?

    Comment by rebeccamohl | January 16, 2008 | Reply

  2. Unii ar spune ca ma veti auzi poate mult prea des. Sa avem un 2008 plin de articole interesante si de “controverse” pe masura🙂

    Comment by flpmihai | January 16, 2008 | Reply

  3. VA-M CITIT TOATE POSTARILE;intersant,imi place felul dvs. de a gandi,si de a incerca sa fiti cea ce ganditi,asta presupune un mare efort?sau pur si simplu este felul dvs.de a fii,daca da va admir, aveti un caracter deosebit,si nu o spun cu falsa modestie;tineti-o tot asa….silver

    Comment by Anonymous | October 19, 2008 | Reply

  4. Multumesc inca o data. Dificultatea nu vine din incercarea mea de “a fi ceea ce gandesc”, si din incercarea mea de a “gandi ceea ce sunt”🙂. Referitor la un potential “efort” in a fi ceea ce gandesc, presupun ca singurul efort real exista atunci cand circumstantele nu-mi permit sa fiu ceea ce gandesc.
    P.S. As fi mai mult decat interesat daca “SILVER” are un blog, sau orice alta sursa de inspiratie pentru noi, ceilalti blogger-i, caci vorbele dvs tradeaza la randul lor caracterul deosebit pe care vi l-ati format.
    Deci mai e o sansa, bunul simt nu a disparut de tot.🙂
    Ne mai auzim.

    Comment by flpmihai | October 19, 2008 | Reply


Leave a Reply

