Reality check

Mi-am luat pisica – Mica

Nu, nu recent. O am de cateva luni, doua … poate trei. Simt acum ca o am de-o viata. E de bine, e de rau, numai noi cu ea stim.Vroiam un motan, ca na, daca ea vroia pisica, macar sa impun si eu niste reguli. Si am decis: va fi motan.
Da, sigur! Mi-am luat o pisica pana la urma, ca “era atat de frumoasa”. O cheama Mica … de la Motanica – ca am zis odata ca trebuia sa fie motan.Parintii au venit si ei in vizita si au fost extrem de incantati de nepotica surogat. Decat deloc, e bine si o pisica.
S-au jucat intr-una cu ea, mi-au subminat autoritatea in fata ei, au reusit In doua zile sa stearga efectiv educatia pe care incerc cu atata ardoare sa i-o dau.Mi-e draga si mie. Mi-e draga dar nu o spun prea des, ca daca fac greseala asta, apoi se ia decizia unilaterala sa o lasam in pat cu noi, sa-I dam si ei pui ca-I place, sa o las printre cartile mele ca doar se joaca, sa nu ne suparam cand ne da trezirea la 4:30 si multe altele.
Face numai pozne, sau cel putin asa le cataloghez eu. Are cateva tabieturi la cre nu poate renunta si gta, si asta in ciuda jeturilor de apa pulverizata pe care le primeste periodic. Fura mereu buretele de spalat vase, si-l duce in dormitor.
Miauna intr-una cand merg la baie, ca-I place sa “sape” in chiuveta … nu stiu de ce. Bun, ii dau voie la baie, insa cand incep sa fac dus, se uita atat de insistent si nesimtit ca e aproape imposibil sa nu te inhibi. Si mi-e frica sa nu fie ceva permanent. Si ii fac si ei dus, fuge 3 secunde, apoi se intoarce, mai sapa putin in chiuveta, si se aseaza cat mai confortabil posibil acolo.
E cea mai ciudata pisica. Am citit pe forum ca daca vreau sa nu se joace undeva, sa-I dau cu lamaie, grape-fruit etc … ceva citrice. I-am dat. Atunci am aflat ca e o luptatoare. A zapacit felia aia de lamaie de nu a ramas nici sucul din ea. Mai stranuta, mai mieuna, insa nu s-a lasat pana nu a desfiintat-o cu ghierutele.Bun, am inteles, e carierista, ii plac multinationalele, a vazut lamaia ca o “great chalenge”, sau “great opportunity” cum se spune la mine la servici cand ti se mai “trage” o responsabilitate. M-as putea obisnui cu caracterul ei luptator, insa acum doua zile, am vazut ca manca cu pofta grape-fruit direct din mana … stiti voi cui, ca eu nu fusei. Am intepenit. Cu ce naiba sa o mai sperii, cu ce sa o constrang pe aceasta minunata pisica?
In fine, stiu ca nu am logica, insa se intampla atat de multe ca simteam nevoia sa mai obosesc si blogul cu ceva detalii. Oricum mai revin.A!
Uite! Chiar acum s-a bagat pe sub patura de pe canapea, si miauna, crezand ca nu stiu unde e. Asteapta sa o bag in seama si sa ne jucam.
Ma cheama datoria.Ne mai auzim.

November 5, 2008 - Posted by | Uncategorized

5 Comments »

  1. Felicitari pentru achizitie :))

    Si nu, faza cu baia nu trece.

    Si Mara fura buretele de vase – eu am implementat un sistem de ascuns buretele in cutiute, dulapuri etc, dar reusea de fiecare data sa ma “citeasca” si sa intre in posesia buretelui.

    Mara “sapa” in gresie dupa ce sterg pe jos, cand e umed. Nu stiu de ce. Eu zic ca ma ajuta la curatenie, ca n-oi fi sters bine pe jos😀

    Comment by ama | November 6, 2008 | Reply

  2. Multumesc pentru felicitari.🙂
    Desi uneori simt ca ma imbatraneste prematur.
    In legatura cu buretele de vase, am observat in general ca am o singra solutie – sa nu las nimic la vedere avad urmatoarele carateristici: este de dimensiuni mici, se poate rostogoli, se poate lua cu boticul, nu este voie etc.
    Trebuie sa stau ca la armata, sa nu las nimic la voia intamplarii.
    Cred pana la urma ca asta este si rostul final al pisicilor – ne face mai ordonati, ca nu avem de ales.

    Cu “sapatul” diferitelor suprafete din baie, inca e un mister, poate voi afla vreodata de ce fac ele asta.
    Ma indoiesc sincer ca bunul simt o obliga sa se implice in activitatea de curatenie.

    Ne mai auzim.

    Comment by flpmihai | November 7, 2008 | Reply

  3. Am avut si eu un motanel.Il chema “BELLA”. =)) Sper ca e bine…

    Comment by ally78it | December 5, 2008 | Reply

  4. Mai, induci lumea in eroare. Cum adica ai avut un motanel – Bella? Poate Bellu …
    Oricum, dupa ultimele noutati primite, motanelul tau “Bella” e cel mai gagiu din sat, a “rezolvat” toate pisiscile de pe acolo, face pretentii la mancare si doarme unde ii este mai comod.

    Comment by flpmihai | December 10, 2008 | Reply

  5. Ms de vesti.Da Coditza ce face? La fel ca Bella? =))

    Comment by ally78it | December 11, 2008 | Reply


Leave a Reply

