Reality check

Educatie fizica si sport

Dupa ani indelungati de fumat, sedentarism, birou, pat, canapea etc, am hotarat: Nu se mai poate! Daca renuntatul la fumat este mai incomod, macar putem face sport. Ura! Sport! Circula sangele altfel, eliminam toxinele mai rapid, se accelereaza metabolismul, se “calesc” toate alea – muschi, oase, tendoane etc, slabim, etc.
Deci, m-am apucat de alergat. Alerg de nebun in jurul cartierului Dacia, dar alerg dupa 7 cand nu ma vede nimeni. Mi-e rusina ca ma vede careva si se mai ia dupa mine crezand ca am mai furat ceva.
Si poate nu in prima zi, insa cu siguranta in a doua zi de alergat am inceput déjà la modul cel mai serios sa simt beneficiile sportului, dupa cum urmeaza:
– ma dor picioarele pana in gat;
– cred ca s-au macinat oasele, ca muschii nu pot sa doara in halul asta;
– tendoanele mi-s flendurite;
– urc si cobor scarile, de parca am iesit dintr-o institutie de corectie juvenila;
– ma dor sireturile la pantofi cand ma incalt dimineata;
– a inceput sa mi se para misiune imposibila;
– mi-am propus sa reevaluez abordarea din temelii;
Deci: Ce bine e sa faci sport! Si cand le mai vad si pe cucoanele alea la televizor cu tot felul de scheme si figure geometrice, laudand si prea-marind diverse aparate de fitness …. in fine.
Ce bine e sa faci sport … iar.

November 7, 2008 - Posted by | Uncategorized

No comments yet.

Leave a Reply

