Reality check

Dati un leu pentru … aeroport …

Am avut o delegatie. Iar. Nimic neobisnuit, doar ca luand in considerare ca voi fi plecat timp de o saptamana, am decis sa nu-mi mai iau bagajul cu mine (fiid mai voluminos), ci sa-l las si eu linistit la bagaje, urmand sa-l ridic la destinatie.
Inainte de a-mi face bajajul, nu am uitat de prioritatea numarul 1, si anume tigarile, ca parca nu-mi permit totusi sa dau 5 euro pe pachet intr-o alta tara. Deci, mi-am facut stocul necesar, 5 zile – 6 pachete si am plecat.Am ajuns la destinatie, mi-am gasit si bagajul – intreg – si am plecat la hotel.
Acolo – surpiza! Cele 6 pachete de tigari au devenit 3. M-am gandit ca poate o fi datorita presiunii atmosferice crescute, iar ele, pachetele de tigari saracutele, fiin intr-un buzunar exterior, s-au facut mici, si atat a mai ramas. Sau poate fiind spatiu mic in cala avionului, alte 3 pachete de tigari s-au aruncat din avion pentru a se sacrifica in favoarea celorlalte 3 pachete. Poate am cumparat pachete de tigarai care „se dusmaneau” si „s-au mancat” sau mai bine spus s-au fumat intre ele … Sau poate s-au ars?
Nu stiu, e o dilema, insa ceva s-a intamplat acolo sus …De fapt, dupa cum am auzit de la alti prieteni de-ai mei, nu se intampla nimic acolo sus, si aici jos in aeroporturile noastre. Cativa experti in „check-in”, sau poate in verificarea ulterioara a bagajelor, anticipand criza finaciara, isi creeaza stocuri ad-hoc care sa poate fi rapid transfornate in lichiditati, sau la nevoie, sa fie consumate ca atare, in lipsa de altceva (vezi: „Fumatul e singura ta placere?”).
Deci, fac apel la dumneavoastra, cei care mai aveti putina constiinta, sa ajutam impreuna angajatii din aeroporturi cu ceva banuti, cu tigari, chiloti, maieuri, izmene, apa calda, o unghiera … orice, pentru a fi alaturi de ei cat timp dureaza criza financiara.Rusine! Sa te faci de tot „rahatul” si sa te bucuri la 3 pachete de tigari (a se citi aprox. 20 lei) – in ce tara traim?!
Totusi pentru donatii, nu va dau nici un cont bancar, ci va invit doar sa calatoriti cu avionul.

December 9, 2008 - Posted by | Uncategorized

4 Comments »

  1. Draguta patzanie. Totushi un sfat prietenesc:bucurate ca nu s-au “evaporat”toate cele 6 pachete de tzigari. :)))
    Totushi ca sa nu te simtzi singura victima itzi amintesc ca shi mie mi s-a cotrobait prin bagaje insa la Otopeni dar nu la plecare ci la sosire si asta in septembrie 2000 deci chestia asta e veche de cat lumea.Aaa…stii ce mi-a disparut mie atunci?Trei casete audiu dintre care una cu “Candy”:)))(te rog abtzinete la comentarii pe tema artistilor).=))

    Comment by ally78it | December 10, 2008 | Reply

  2. Mai sa stii ca ai dreptate – ca mai cheltuiam 15 euro si pe alea.🙂
    Intr-adevar acum nu ma mai simt singura victima, insa nu deoarece ai patit-o si tu, si deoarece altii sunt mai victime ca mine – din moment ce asculta Candy.🙂🙂🙂
    Mi-ai starnit curiozitatea totusi: cu ce erau celelalte doua casete? 3 Sud Est? N&D? Andre? Hai spune, nu-ti fie rusine.

    Canta cu mine:
    "In vara asta fac/
    Tot ce-mi trece prin cap/
    A a a a/
    A a a a/"
    🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

    Comment by flpmihai | December 10, 2008 | Reply

  3. Bai,una era cu “Candy”,una nu-mi amintesc cu ce era dar sigur tot ceva jenant de acelashi gen si alta cu niste selectzii muzicale din acele vremuri dar din pacate imi amintesc doar o singura melodie.Melodia se numaea daca imi amintesc bine(ca nush artistul din pacate),’RIDIC PAHARUL PENTRU SUCEAVA”.Comenteaza tu asta daca poti? :p
    P.S.-Da vad ca le ai cu cantecelele autohtone,a? Felicitarile mele dar tre’sa te dezamagesc si sa te las sa cantzi singurel…Succese in cariera solo.:d

    Comment by ally78it | December 10, 2008 | Reply

  4. Am uitat sa te intreb…Numai tzigarile ti-au lipsit? Detergentul intim si celelalte erau intacte?
    Bye!;)

    Comment by ally78it | December 10, 2008 | Reply


Leave a Reply

