Reality check

Hristos a-nviat!

Adevarat a-nviat, o spun tot eu, pentru a evita alte variante de raspuns.

Am fost la „Inviere” la Catedrala mitropolitana.

Am intrat si eu in atmosfera, am ascultat tinerii credinciosi intreband cu lacrimi de emotie in ochi „La cat incepe show-ul?”, am vazut si imbracaminte specifica momentului – una saracacioasa, ramasa mica (nu vreau sa ma gandesc ca era croita stransa pe corp intentionat), am vazut si tineri cu parul ridicat spre ceruri, am vazut si miile de luminite – de la tigari, inainte de a „se da lumina”, am vazut si vrajeala preotilor care au slujit pentru camerele de luat vederi, si nu pentru oameni, am auzit si de indigestii – probabil de la constientizarea caracterului pagan al mancarurilor „de frupt”, am vazut multe …

Sunt rau, stiu. Au fost si lucruri bune, lucruri frumoase, insa las pe altii sa le nuanteze – simt ca momentan nu am auditoriul corespunzator unei altfel de discutii – no offense.

P.S. In poza sunt ouale vopsite mine. Adica de mine, de sotia mea, si de … soacra mea. De aici si caracterul tumultos al culorilor afisate pe firava coaja a oualor.

April 27, 2009 - Posted by | Uncategorized

1 Comment »

  1. Sa inteleg ca te-ai distrat?Mai pe larg te rog sa imi detaliezi in asa fel incat sa inteleg si io ce ai vrut sa spui prin caracter tumultos?Nu vreau sa cred ca e ceea ce am inteles eu…
    Bafta

    Comment by ally78it | April 29, 2009 | Reply


Leave a Reply

