Reality check

Swingers

Am auzit recent de o notiune numita „swinger” – de fapt am fost intrebat de cineva daca stiu ce inseamna asta. Normal, nu stiam – si era sa-mi dau seama ceva mai tarziu ca nici nu as fi vrut sa aflu.
Citind un articol de pe site-ul: http://www.apropo.ro/fun/relatii-sex/swingers-club-for-every-me-and-every-you-2472996, am avut placerea de a descoperi cateva din secretele si mai ales beneficiile swinging-ului. Asa ca vi le descriu si voua, cu comentariile mele, desigur.
Astfel, http://www.apropo.ro/ mentioneaza: Un subiect putin tabu, swinging-ul nu este altceva decat relatiile de prietenie intre cupluri care fac sex in diferite moduri. Este incredibil de excitant sa imparti dorintele si fanteziile intime cu alti parteneri. Un alt fel de blind date cu happy end. Nu exista o limita de cupluri/persoane care pot lua parte.

Acum, in acelasi articol urmeaza partea medicinala si curativa, respectiv la ce e bun:
Ce poti castiga prin swinging
monotonia din cuplu dispare (e logic si prima pe lista);

Da’ alungarea monotniei prin spalatul vaselor, datu’ cu aspiratorul, spalatul geamurilor, conversatiile etc nu mai sunt valabile? Astea nu alunga monotonia?
iti depasesti inhibitiile sexuale;
Pai de ce sa le depasesc? Tocmai de aceea le am – sa nu le depasesc. De ce sa dezinhib ceea ce trebuie inhibat? Naiba stie ce activitai imi mai trec prin cap …
o femeie isi poate depasi limita in ceea ce priveste expunerea bisexualitatii;

O femeie nu ar trebui sa isi depaseasca limita in ceea ce priveste expunerea bisexualitatii. Cel putin, nu daca nu face vreun film XXX. La ce m-ar ajuta sa vad o fata ca se **** (a se citi „pupa”) cu maica-sa?
ai fantezii? Aici este locul ideal sa le aduci la viata;
Orice fantezii? Pai in cazul asta swingingul e prea putin pentru ceea ce gandesc :))) …
ai parte de parteneri/partenere si experiente sexuale….gramada;
Niciodata nu m-am gandit ca mi-as putea dori partenere „gramada”, si nici nu cred ca stiu cum arata experientele sexuata sub aceeasi forma de „gramada”.
iti faci noi prieteni fara inhibitii;

Adica ma imprietenesc fara inhibitii, sau prietenii sunt fara inhibitii? Oricum, nu asta e problema, ci faptul ca din cate stiu eu, „prieten” reprezinta persoana in care ai absoluta incredere, persoana care „nu te lasa la greu”. Dar cum as putea eu sa am incredere in cineva care-mi **** partenera? Si cum as putea eu sa fiu prietenul cuiva stiind ca-i *** partenera?
descoperi si inveti o gramada de chestii in materie de sex;
Observ ca autorul comentariului are o probleama cu „gramada”. Totusi ce ar mai fi de invatat „in materie de sex”? Sexul nu se efectueaza utilizand aceleasi mijloace, proceduri, scule si unelte? Sau poate, invat sa schimb rolurile – sa stau eu cu picioarele pe umeri … Aici recunosc ca se poate sa mai fie ceva de „invatat” …
inveti mai bine sa satisfaci partenerul/partenera.
Inveti mai bine, sau sa satisfaci mai bine? In fine, iar confuzii gramaticale. Dar a spus cineva ca stau prost la capitolul asta? Nu spun ca nu ar fi asa, insa din moment ce nu am fost si nici nu imi propun sa fiu vreodata “partenera” – nu am de unde sa stiu. Stiti cum se spune: “If you want to know what a woman thinks, you have to be a woman” – va las pe voi aici, astia swinger-ii sa “be the woman”, ca pentru mine e déjà prea mult.
Nu as dori sa-i judec pe swinger-i, caci trebuie sa iubim toate dobitoacele pamantului, insa le-as dori din toata inima, ca data viitoare cand se swing-uiesc pe unde se swing-uiesc ei, sa se schimbe treaba, si sa-si schimbe partenerele cu parteneri, sa-si descopere toti bisexualitatea cu sau fara voia lor.
Ne mai auzim.

May 6, 2009 - Posted by | Uncategorized

2 Comments »

  1. amuzante comentariile tale… total de acord😉

    Comment by Diala | May 14, 2009 | Reply

  2. Merci Diala pt vizita. Poate ne mai vedem prin zona. Dar acum serios, cine naiba le da voie la amaratii astia de “swinger”-i sa “se manifeste”…

    Comment by flpmihai | May 14, 2009 | Reply


Leave a Reply

