Reality check

Ne-am cazat in Eforie Nord – Vila Rocco

Sa incepem cu cazarea, ceea ce ne-a „mancat” o buna parte din timp inainte de a pleca la mare.
Avand in vedere ca exista cel putin 3 miliarde de hoteluri, vile, pensiuni si oferte private, nu am gasit site-uri decat pentru 0.0005% dintre ele. Normal, m-am redirectionat catre diverse forumuri, in speranta ca voi gasi ceva cat de cat decent si convenabil. Din pacate am avut neplacuta surpriza sa gasesc o multime de topicuri deschise aiurea chiar de cei ce ofereau cazare, in care isi descrieau oferta ca fiind una dintre cele mai atractive. Cel mai ciudat e ca nu am gasit decat foarte rar impresii de la alti turisti, cel putin nu impresii placute. Oare le era frica sa nu le fure cineva „descoperirea”?
Cautam ceva curat, ingrijit, decent, ceva care sa se deosebeasca putin de ofertele tipic romanesti, gen „avem aer conditionat, televizor, suntem la 3 minute de plaja, si mai e si bere la parter”. Dupa ore intregi de „navigat” pe internet, m-am retras pentru cateva clipe ingrozit de povestirile altor turisti cu privire la mancarea infecta, mizeria generalizata si serviciile precare care caracterizeaza se pare cateva din unitatile de cazare de la noi.
In cele din urma am gasit ceva ce parea rupt de asa zisa realitate zugravita de altii. Vila Rocco (www.vilarocco.ro), o pensiune ce a reusit sa intruneasca toate standardele mele si ale sotiei. Printre criteriile de selectie s-a regasit si un criteriu relativ ciudat: la alegerea Vilei Rocco a contribuit si simplul fapt ca proprietarii sunt „proaspat reveniti” din Canada (asta am aflat intamplator de pe unul din forumurile de discutii), iar pentru mine, stiind care sunt criteriile de emigrare, si care sunt calitatile necesare de a reusi intr-unul din statele ce au programe solide de emigrare, asta a constituit un atu destul de relevant. Nu vroiam in nici un chip sa dau peste vreo unitate de cazare construita de un nenorocit care a fost la furat in Italia, care a „produs” bani in Turcia, care face bani din vanzare de hamburgeri pe malul marii, sau de vreun mostenitor cu maxim 4 clase.
In fine, la aceasta etapa, trebuie sa admit ca aveam nevoie si de o doza imensa de noroc. Asa ca mai bine vorbesc de impresii de la fata locului.
Am ajuns in gara, si mi-am dat seama ca de fapt nu am adresa pensiunii, si nu am facut nici un print-screen cu harta, macar sa stiu in ce directie sa ma duc, sau ce sa-i zic taximetristului.

Urmarea: am sunat iar la pesiune. Mi-a raspuns „el” – care ulterior s-a dovedit a fi co-proprietarul pensiunii alaturi de sotia sa – si inainte sa termin sa-i explic eu ce si cum, s-a si oferit sa vina dupa noi sa ne aduca la pensiune si sa ne ajute cu bagajele. M-am gandit ca am inceput bine, caci sincer imi era si oarecum teama ca voi „lua teapa” si de la un taximetrist.

Am ajuns la pensiune, unde am fost primiti foarte bine, si ni s-a facut un scurt tur al cladirii, pentru acomodare. La parter, un fel de living mare care era amenajat ca loc de joaca pentru copii, avand milioane de jucarii, hol, bucatarie si terasa. Ce era foarte interesant, faptul ca parintii isi puteau supraveghea copiii din bucatarie, cat si de pe terasa, ambele avand vedere la locul de joaca al copiilor. Era si normal din ce am inteles ulterior, intrucat s-a dorit crearea unor conditii optime pentru famillile cu copii, si nu doar „un acoperis deasupra capului”.

Am ajuns in camera, dupa ce am constatat cu placere ca exista frigidere la fiecare etaj. Camera mare – o bila alba – avea cred 20mp, daca nu mai mult. Patul 2000X1600 (stiu pentru ca dimensiunea coincidea exact cu cea a patului meu de acasa), saltea cum ii place omului obosit, si cel mai important pentru mine – lenjerie alba, ca si prosoapele de astfel. Am o pasiune deosebita pentru lenjeria alba, poate si pentru simplul fapt ca nu-ti permite sa te culci nici macar cu un mg de praf. Si toate noi – si mobila, si lenjeria, si parchetul – tot, chiar se mai simtea inca un miros placut de prospat zugravit.

A, sa nu uit, la etaj au si o terasa mare unde am luat masa de doua ori – desigur am gatit noi. Chiar ma gandeam ca in spatiul acela se putea amenaja cu usurinta inca 2 camere cu baile aferente, si totusi s-a preferat amenajarea unui „colt de relaxare”. De sus de acolo se vedeau foarte nostim pisicii mici, in cutia lor de carton, care faceau eforturi supra-omenesti de a evada, iar altii, la fel de mici, faceau eforturi similare de a intra inapoi in cutiuta lor.

Am inteles ca la subsol e si o sala de fitness, sau cum ii mai zice, insa nu am avut ocazia sa o vizitez, sau sa o folosesc deoarece eram prea ocupat sa-mi pregatesc deja prosoapele si paturica de plaja.
Ramane pe data viitoare … Oricum, faptul ca am avut internet in camera a fost mult mai important pentru mine. Initial auzisem ca e wireless, insa datorita constructiei solide, rooter-ul, saracutul de el, nu facea fata. Insa am primit imediat un cablu, si m-am conectat la internet cu rapiditatea caracteristica celui ce-si petrece 8-9 ore in fata calculatorului la servici.
Incerc sa ma apropii de sfarsit, caci mai sunte multe de povestit, si multe poze asteapta sa-mi cunoasca blogul. Totusi as aminti ca un ultim amanunt ca in ultima zi am revenit in camera dupa soarele de dimineata, am facut un dus, am dormit putin, am iesit la plimbare, ne-am intors in camera pe la 18:30 – toate astea fara a fi presati de gazde ca „trebuie sa eliberam camera la 12:00”. Si ca sa terminam sejurul in aceeasi maniera, am fost condusi la gara cu aceeasi masina, si am fost ajutati cu bagajele pana in tren, fapt pentru care sunt foarte recunoscator, mai ales ca una dintre genti mi s-a parut ca avea un milion de kg.
Nu-mi gasesc momentan ideile coerente astfel incat sa pot cuprinde macar 50% din confortul pe care l-am simtit aici. Fara intentia, sau de ce nu – cu intentia de a promova Vila Rocco – recomand tuturor celor ce mai au ceva standarde sa faca rezervari fara nici o retinere la aceasta vila. Detalii gasiti pe site-ul lor, http://www.vilarocco.ro/. Bine, poate nu o recomand chiar tuturor, as exclude aici pe iubitorii de manele, pasionatii de bere in excess, cei ce vor cazare exclusiv pe plaja in speranta ca vor observa „gagicile” pe care nu le-au avut si nu le vor avea vreodata, si in general pe toti care considera ca bunul simt nu mai e „cool”.
P.S. Multumesc CFR ca a intarziat si trenul de intoarcere, caci asta s-a dovedit a fi unica noastra sansa de a sta de vorba proprietarul, o persoana deosebita, o persoana care incearca sa aduca ceva bun si la noi in tara, fie si numai un mod diferit de a gandi.
P.S.2 Pentru mine, baietelul lor tot „fata” de australian avea, chiar daca s-a nascut in Canada – I say it in a good way.Voi mai reveni cu detalii, probabil in urmatoarele articole, insa acum nu doresc sa monopolizez discutia pe un singur subiect. Imi pare rau totusi ca nu am mai multe poze (oricum le gasiti pe site), insa mi s-au descarcat minunile alea de baterii luate de pe plaja – nu stiu daca am reusit sa fac 10 poze cu ele …

July 9, 2009 - Posted by | Uncategorized

31 Comments »

  1. scuzama ca te intreb…..toate camerele erau dotate cu bai proprii inclusiv cabine de dus?k nu prea inteleg detaliile de pe site-ul lor.ms mult

    Comment by iulia | May 20, 2010 | Reply

  2. Nu te scuz🙂
    Glumeam. Da, toate camerele au bai proprii, care includ si cabine de dus. (Si prosoape albe, pentru care eu personal am o pasiune). Probabil cele 2 camere in regim de apartament au o baie comuna, desi nu mai tin minte exact (Gazdele ne-au facut un tur complet).

    Daca iti mai pot raspunde la vreo intrebare, cu cea mai mare placere. Si inainte de toate, concediu placut si odihna maxima.🙂

    Comment by flpmihai | May 20, 2010 | Reply

  3. As avea si eu o intrebare legata de vila rocco…Cum v-ati descurcat cu plaja? Ce plaja ati ales si cam cat e de mers pana la ea? Pe site-ul lor spun ca e cam mult de mers pana la plaja Belona care e mai mare si mai putin aglomerata si nu se poate merge acolo decat cu masina. Noi avem un copil mic, de 1 anisor si nu avem masina…o sa mergem cu trenul ca si voi. Hai sa zicem ca ne descurcam pana la ei si inapoi la gara, dar cum putem proceda cu plaja?
    Daca ai timp, te rog foarte mult sa-mi raspunzi, pentru ca as vrea tare mult sa ajung la ei, dar ma retine acest impediment!
    Multumesc mult! Toate cele bune!

    Comment by alma | May 24, 2010 | Reply

  4. Sa incep mai intai cu gara. De la gara pana la ei, si inapoi la gara puteti vorbi cu ei fara probleme si vor veni sa va ia. Sunt foarte draguti.
    Cat despre plaja, e de mers cam 20 minute pas alert, sau 30 minute plimbare.
    Insa nu as alege varianta “cu masina” nici daca m-ar plati cineva. Noi am mers absolut in fircare dimineata sa vedem rasaritul, si crede-ma ca se merita din plin plimbarea aceea dimineata printre “aerosoli” (nu i-am vazut personal, insa stiu sigur ca sunt acolo). Si mai mult decat atat, presupun ca vor contribui si ei putin la imunitatea copilului vostru.
    Ideea e ca faceam undeva pe la 20-25 minute, insa pentru noi a fost ceva benefic dupa un an de stat intr-un scaun la birou. Plus ca in cateva minute sunteti pe plaja, sau pe faleza – si apoi mergeti de-a lungul marii pana la plaja care va place.
    Inapoi nici nu am simtit drumul, intrucat urcam prin zona cu suveniruri, magazine, restaurante, si “cascam gura” de-iurea, si imediat constatam ca suntem aproape de pensiune.
    Eu zic ca se merita. Noi am cautat anul trecut de ne-a pierit cheful de mers la mare.🙂 Glumesc, insa intre 20-25 de minute de plimbare si conditie fizica lejera, si riscul de a nimeri in vreo pensiune cu gazde denaturate, prefer sa ma simt “turism”.
    Mai vb. Imi face placere oricand sa povestesc de vacanta de anul trecut. Orice intrebare e binevenita.

    Comment by flpmihai | May 24, 2010 | Reply

  5. Apropo, daca aveti nevoie, pot sa trimit un “screen-shot” din Google Earth – pe care le-am folosit si noi sa ne orientam. Asa puteti vedea cam pe unde este pensiunea, si pe unde este plaja.

    Comment by flpmihai | May 24, 2010 | Reply

  6. Multumesc din suflet pentru raspuns si iti apreciez promptitudinea. As mai vrea sa te intreb cum ati procedat cu aprovizionarea? Exista vreun centru comercial prin zona? Eu stiu…un loc de unde sa putem lua lapte, iaurt, fructe…pt.cel mic? Proprietarul sugereaza pe site sa mergem la Selgros Agigea, dar din nou apare aceeasi problema – nu avem masina.Daca am fi doar noi 2 nu s-ar pune problema, dar celui micut o sa-i trebuiasca alimente proaspete si nu hamsii “dubioase”, shaorma, pizza si gogosi infuriate.
    Cat despre harta de pe google earth…cred ca o am si eu…vorba ta…cand vrea omul sa mearga la mare cauta 3 zile si 3 nopti toate ideile posibile.

    Multumesc inca o data pentru ajutor!

    Comment by alma | May 26, 2010 | Reply

  7. A! am uitat…cam jumate de ora am face pana pe plaja de la Steaua de mare, nu? Si dupa aia, putem merge pe faleza pana la alte plaje, sper ca am inteles bine. E plaja de la Steaua de mare asa de aglomerata in sezon? Eu am fost acolo acum vreo cativa ani dar am fost in mai si nu se compara…oricum, si atunci era ceva lume pe plaja acolo/

    Comment by alma | May 26, 2010 | Reply

  8. Cu aprovizionarea sa nu-ti faci nici cea mai mica grija. Cum ajungi in centru (urcand de la plaja prin zona de care aminteam adineaori – cea cu tot felul de suveniruri)- gasesti destule magazine alimentare cu tot ce va trebuie. In spate gasesti chiar si o piata, unde gasesti tot felul de fructe. Preturile sunt acceptabile, nimic exagerat. Noi am gasit tot ce am vrut si la preturi rezonabile. Deci da, sunt destule magazine normale, si nu doar restaurante, saworma-rii etc. Oricum, “gogosile infuriate” au fost exceptionale🙂 spre surprinderea mea.
    Cat despre plaja Steaua de Mare, nu am nici o idee unde e asta. Oricum 30 de minute maxim faci in total pana la plaja Belona – aia mare si departe🙂. Faci cam 10 minute pana faleza (pp ca plajele de la baza falezei sunt ceea ce tu numesti Steaua de Mare), iar apoi mergand pe faleza de-a lungul plajei, mai faci maxim 20 minute pana la Belona. Deci 30 de minute in total.
    Cat despre cat de aglomerat e sau nu, noi mergem tot timpul in concediu incepand cu ultimele 2-3 zile din Iunie, plus 4-5 zile in Iulie. Si a fost mai mult decat decent. Intr-adevar s-a aglomerat putin in ultimul week-end pe care l-am petrecut acolo, insa presupun ca era si din cauza ca era primul week-end din Julie.
    Insa plaja e foarte mare, si e mai aglomerat chiar langa apa. Mai in spate, la vreo 3 “paturi” distanta de mare, aveai loc sa faci si un stadion de fotbal.
    De aceea mergeam noi dimineata: 1) sa prindem aerosolii; 2) sa prindem rasaritul; 3) sa moara vecinii de plaja ca le iau locul🙂
    Mai astept intrebari, sa ma mai decuplez si eu de la servici.😉

    Comment by flpmihai | May 26, 2010 | Reply

  9. am fost si eu anul trecut si tot la aceasta vila am fost cazata. Mie mi-au placut camerele

    Comment by Cazare Mamaia | May 31, 2010 | Reply

  10. Si mie🙂 Asa spatioase si curate! M-as duce parca iar la ei si anul asta.

    Comment by flpmihai | May 31, 2010 | Reply

  11. Buna ziua. Doresc si eu cateva detalii si informatii, daca se poate…..
    – Trebuie facuta neaparat rezervare telefonic?
    – Exista si loc de parcare? Am vazut undeva pe site ca se spune ca exista loc asigurat de parcare, iar in alta parte scrie ca se parcheaza pe trotuar, in fata vilei, existand riscul de a se bloca rotile masinii. Care e adevarul pana la urma?
    – Am vazut ca , camerele sunt foarte spatioase, e oare vreo problema daca imi iau patutul pliabil al bebelului;…..in alt pat nu doarme, decat in al lui,….are doar 10 luni….
    Multumesc anticipat ptr raspuns.
    o zi buna…

    Comment by teo | June 11, 2010 | Reply

  12. Buna. Sa le iau pe rand.
    1. NU stiu daca rezervarea trebuie facut exclusiv telefonic. Presupun ca se poate si pe e-mail (anul trecut cred ca si noi am facut la fel);
    2. Sunt cateva locuri de parcare amenajate in fata vilei. Si se mai pot parca masini, in caz ca sunt mai multe in perioada respectiva pe marginea drumului. Atentie insa – se pot parca pe marginea drumului numai pe un sens de mers (nu mai stiu sigur care). Asa ca la asta sa aveti grija, sa nu parcati pe celalalt sens, ci pe cel amenajat.
    3. Nu cred ca ar fi vreo problema cu patutul, insa mai bine trimiti un e-mail, si cu siguranta vei primi raspuns in cel mai scurt timp.

    Sa va traiasca bebelul, si apropo: venim si noi pe acolo in vara asta. Iar🙂

    Comment by flpmihai | June 11, 2010 | Reply

    • Imi pare un pic dubios k raspunde chiar atat de prompt si are toate raspunsurile exacte acest flpmihai.Imi pare k este chiar el proprietarul.Ma gandesc eu in sine mea k un simplu om care a stat acolo sa fii ramas atat de fascinat de acea pensiune incat sa raspunda tuturor.Super ciudat nu vi se pare???O fii ea ok, se vede din poze….dar prea multe detalii, e clar k are un interes.

      Comment by jasmine | June 29, 2010 | Reply

      • Jasmine, aseara cand am citit comentariul tau, l-am considerat pur si simplu o ofensa adusa bunului simt. Nu am de gand sa argumentez aici prea mult, insa daca decenta face inca parte din caracteristicile tale, ar fi existat atatea modalitati prin care puteai observa cat de eronat e comentariul tau. Citeste putin articolele din blogul meu si ai sa vezi de unde sunt, unde locuiesc, care imi e situatia materiala, profesionala si … eotionala🙂. Daca mai insistai putin, ai fi putut sa-mi cauti IP-ul, asa cum l-am cautat eu pe al tau pe internet (si am vazut ca esti din Bucuresti, conectata la reteaua din Vitan), si ai fi vazut ca sunt ceva mai departe de Eforie.
        Cat despre raspunsurile prompte, daca ai avea un blog ai fi constientizat ca nu trece o zi fara sa-ti verifici status-ul, numarul de vizitatori, si desigur comentariile.
        Totusi iti inteleg oarecum neincrederea, intrucat asa am ajuns cu totii, sa nu mai credem nimic pozitiv ce ni se transmite pe orice cale.
        Apropo, am sa revin cu un alt articol, caci de-abia am venit de la mare, probabil tot “din interes” cum spui tu.

        Sper sa nu mai gasesc comentarii dintr-astea tendentioase, si daca ai o nelamurire, te rog sa-mi adresezi intrebari, si nu sa postezi concluzii nefondate.

        In final sa te auda D-zeu, si sa am si eu o pensiune pe undeva, sa nu mai depind de salariu.🙂

        Citeste-mi te rog blogul, si nu generaliza, nu toti suntem bucuresteni, nu toti ne exprimam in functie de interes. Ma dezamagesti, pacat.

        Comment by flpmihai | July 4, 2010

  13. Noi am fost acolo si anul trecut la sfarsitul lui iunie si mergem si acum, de saptamana viitoare…daca aveti intrebari, nu ezitati sa intrebati…

    Comment by Nicoleta Botez | June 14, 2010 | Reply

  14. Si noi mergem tot saptamana viitoare. Abia astept sa actualizez articolul.🙂

    Comment by flpmihai | June 14, 2010 | Reply

  15. Inseamna ca ne vedem acolo…noi venim cu cei 3 pitici (5 ani si respectiv 2 ani – gemeni). Abia asteptam sa ne vedem!!!

    Comment by Nicoleta Botez | June 15, 2010 | Reply

  16. Ce frumos, gemeni …

    Noi suntem la faza de planificare doar caci am amanat din diverse considerente. Oricum, ne prinde bine putin training🙂
    Btw, si anul trecut au fost 2 gemeni cam in aceeasi perioada, deci se pare ca e cu noroc.🙂

    Ne vedem.

    Comment by flpmihai | June 15, 2010 | Reply

  17. multumesc mult ptr raspuns
    mergem si noi in iulie, daca gasim locuri
    concediu placut

    Comment by teo | June 17, 2010 | Reply

  18. ceau!

    ma poti ajuta, te rog, cu cateva informatii suplimentare despre vila rocco?

    1. la ce distanta este cel mai apropiat magazin alimentar?
    2. unde se poate manca pranzul in eforie nord, in siguranta :)(adica mancare proaspata – am copii🙂 )?

    multumesc mult!
    ralu

    Comment by Raluca Tesan | June 23, 2010 | Reply

  19. Buna (nu pot sa folosesc ceau, chiar daca m-am mutat in Banat, inca nu sunt pregatit):)

    1. mai toate magazinele alimentare, si piata si toate celelalte sunt la 10 minute de mers pe jos, pe bulevardul principal (sau 15 minute daca sunt si copii tinuti de manuta🙂 );
    2. Cu un loc sigur unde sa iei masa chiar nu pot sa te ajut, ca eu in general nu sunt pretentios si nu imi dau seama unde e mai “safe”. Oricum, din experinta proprie, iti sugerez sa mergi dupa intuitie, sa evaluezi igiena restaurantului, veselei, si nu in ultimul rand al personalului.

    Ca “barfa” ultima data cand mi s-a parut ca observ asa ca prin vis ca una din linguri nu era spalata tocmai bine, a fost si singura data cand i-a fost sotiei putin rau Deci relatia igiena – siguranta e primordiala. Se prea poate sa fi fost si efectul placebo inversat, si sa i se faca rau numai la gandul ca nu ar fi tocmia in regula.:)

    Mai vb, insa data viitoare va scriu din camera mea, la Vila Rocco. Plec in 5 ore !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ne mai auzim, live😉

    Comment by flpmihai | June 23, 2010 | Reply

  20. Buna, cum este mancarea la vila? As vrea sa merg acolo cu fetita mea in varsta de 2 ani. Multumesc.

    Comment by Alina Dragut | February 15, 2011 | Reply

    • Mancarea este pur si simplu perfecta. Spun asta pentru ca am gatit eu cu sotia de cateva ori.

      Lasand gluma la o parte, vila nu are restaurant. Insa are o bucatarie, pe care o mai foloseam din cand in cand, ini special seara cand eram prea obositi sa ma iesim la plimbari.

      Oricum, am vazut ca mamicile cu copii o folosesc in mod frecvent, mai ales ca din bucatarie ai vizibilitate si asupra locului de joaca pentru copii.

      Numai bine.

      Comment by flpmihai | February 16, 2011 | Reply

  21. merg si eu saptamana asta la rocco ,sper sa fie asa cum ai spus,daca nu…. faci cinste cu un sejur,glumeam, vream sa te intreb daca de la terasa de la ultimul etaj se vede marea

    Comment by flolody | July 19, 2011 | Reply

    • Salutare,

      Nu-ti spun, ca eu nu pot merge anul asta la mare, si sunt distrus emotional. Glumeam. De vazut se vede, insa trebuie sa stai foarte atent)a), ca se vede ceva apa undeva printre niste copaci.🙂 Ideea e ca nu, nu ai vedere la mare. Se vede ceva, insa nu se poate spune ca ai vedere la mare. Daca e vorba de “view”, se vede f bine lacul Techirghiol, de cealalta parte.

      Distractie maxima.

      Comment by flpmihai | July 19, 2011 | Reply

  22. Incercati sa va cazati la vila Royal din Eforie Nord,
    Este localizate pe plaja c vedere frontala la mare

    Comment by Vila Royal Eforie Nord | February 4, 2012 | Reply

  23. Oh my goodness! Amazing article dude! Thanks, However I am
    encountering problems with your RSS. I don’t know the reason why I can’t
    join it. Is there anyone else having identical RSS problems?

    Anybody who knows the answer will you kindly respond?
    Thanks!!

    Comment by anciency | December 15, 2012 | Reply

  24. Da, am fost si noi acolo de 1 mai 2013. Chiar super. Am mai stat in eforie si in alte locatii, dar vila rocco chiar mi-a placut cel mai mult. Si intr-adevar se vede ca oamenii au fost prin Canada. Deja mi-am facut rezervare si pentru litoral anul asta in iulie cand avem concediu.

    Comment by onuta | May 9, 2013 | Reply

    • Noi nu am mai reusit sa mergem la mare nici anul trecut, nici de 1 May anul acesta, si probabil nu vom reusi nici la vara intrucat in scurt timp vom deveni si noi “romani de pretutindeni” cum era undeva candva formulat cu un gust amar.
      Sper sa va simtiti bine, noi ne-am simtit extraordinar.
      Sa auzim numai de bine, si nu uitati ca cele mai frumoase ore la mare sunt cele de dimineata, cand va beti cafeaua/ceaiul pe malul marii in asteptarea rasaritului. Mi-e dor deja😦

      Comment by flpmihai | May 9, 2013 | Reply

  25. Nu stiu ce ati intalnit voi si vi sa parut draguti eu unul am o parere foarte proasta despre prorietar cu toate ca a fo

    st in canada mia dat cu flit la telefon am sunat pt cateva informatii si mi a raspuns foarte arogant sa caut in alta parte un taran care afacut ban i

    Comment by tapardel | April 2, 2016 | Reply


Leave a Reply

