Reality check

Google search engine … error …

In ce tara traim? Cine sunt tinerii acestia cu acces la internet, acesti tineri “open-minded” care au devenit niste “masters of internet”? Sau sunt oare doar tinerii cei care utilizeaza in excess resursele on-line ale natiunii?

Am “dat” si eu un search pe Google, in urma manifestarii zgomotoase a lui Mircea Badea in cadrul emisiunii “In gura presei”, referitor la un asa zis “Dansul Pinguinului”, sa vad si eu ce e asta, cu ce se serveste, si in ce ocazii.

O manifestare a penibilului extrem, a inculturii crase, a murdariei sociale, a mizeriei sufletesti, a jegului national. Si totusi, pe locul 2 strecurat fortat in Topul marilor clasici ….

Astia mi i-am adus si eu aminte la repezeala, astia i-am cautat pe Google, de dragul comparatiei. Si am notat intr-un Excel numarul de rezultate afisate in cele “zero virgula ceva” secunde. Am inserat repede un grafic, si l-am pus aici sa-l vedeti si voi. Da, Dansul Pinguinului e pe locul doi, cu sanse mari de a surclasa “Lacul Lebedelor”. Ghinion …

Inainte de “a trai bine”, mai bine sa ne fereasca Dumnezeu …

June 1, 2010 - Posted by | moved to www.flpmihai.blogspot.com, Uncategorized

2 Comments »

  1. eu nu mi-as face prea multe griji. Acest dans face parte din categoria “hituri de o vara” (ca “libera la mare”) – nu cred ca isi va mai aduce cineva aminte de acest dans peste un an. pana atunci…. nu putem decat sa contribuim la cresterea celorlate search-uri din google🙂

    Comment by Zorro | June 3, 2010 | Reply

  2. Pai in fiecare an este un “hit de o vara” insa nu cred ca ar trebui sa ajunga nici pe departe asa de “sus” in clasament. De fapt, daca ar fi sa decid eu, nu ar trebui sa apara deloc in clasament.
    Si nu am sa mai contribui la nici on Google search – am sa-i lasi pe prostanii astia (scuze pentru expresia “astia”)n sa infunde caile internetului cu toate dejectiile de care sunt capabili. Poate facem o deratizare generala la sfarsit.

    Comment by flpmihai | June 3, 2010 | Reply


Leave a Reply

