Reality check

De ce? (raspunsuri catre cititori)

Plecand de la intrebarea existentiala pe care si-o adreseaza copii cu referire la orice lucru, aspect, informatie pe care le vad, percep si asimileaza, si anume „DE CE ?”, am dorit sa-mi satisfac doua mari curiozitati: 1) sa verific daca mai exista oameni in toata firea care inca nu au incetat sa depinda de complexul „DE CE” –ului, si 2) ce anume a mai ramas neexplicat.

Prin urmare am apelat la cel mai bun prieten al omului, GOOGLE, am tastat cu grija „DE CE” si mi-am lamas uimirea sa-si faca efectul asupra mea.

Voi incerca in cele ce urmeaza sa sar in ajutorul nefericitilor ce inca isi mai zdrobesc intelectul in cautarea raspunsurilor la unele din cele mai pertinente (pentru ei) intrebari.

1. De ce e cerul albastru.

Similara cu intrebarea „De ce e cerul negru noaptea”, presupun ca raspunsul este unul singur: Soarta. Putea sa fiela fel de bine rosu, portocaliu sau maro. Sau poate chiar dungat ca zebra.  Da’ uite ca s-a nimerit sa fie albasrtu. Albasrtu fara nici o dunga. O fi bine, o fi rau … nu-mi dau seama. Insa ma bucur ca am putut fi de ajutor unor oameni aflati in pragul disperarii carora nimeni nu le spune de ce e dom’le cerul albasrtu.

2. De ce iubim femeile.

Aici se impun doua abordari diferite. Prima, daca esti femeie, si te intrebi de ce iubesti femeile, probabil ca e patologic, sau pur si simplu cauti ceva diversitate in viata ta monotona. Acum sa mai stai sa te intrebi si de ce, nu vad rostul. Doar iubeste, filmeaza-te in timp ce va iubiti, si posteaza pe youtube sa vedem si noi.

Pe de alta parte, daca esti barbat si intrebi asa ceva. Ma pui pe ganduri. Ori le iubesti da’ nu vezi rostul (ceea ce poate fi inteles dintr-un oarecare punct de vedere misogin), ori nu le iubesti dar vrei sa implementezi procesul de acum inainte. Oricare ar fi varianta corecta, nu ma intereseaza. Totusi, cu referire la punctul anterior, te rog, in numele barbatilor care vor sa-si pastreze o urma de decenta si normalitate, nu te filma si nu porta nimic pe youtube.

3. De ce toate domnisoarele.

Intr-adevar. Ai perfecta dreptate. De ce chiar toate domnisoarele? Imi place ca nu te-ai incurcat in detalii, nu ai furnizat elemente irelevante, ci ai trecut efectiv la subiect: de ce toate domnisoarele. Sunt de partea ta, sa stii. Si daca cineva nu-si da seama  la ce te referi, sa le intrebe pe domnisoare, caci stiu ele prea bine.

4. De ce toate domnisoarele de astazi vor doar avere.

Aici te inseli amarnic. Nu prea mai am contact cu domnisoarele de astazi intrucat m-am asezat „la casa mea” cum se spune in popor. Totusi daca vrei o parere proprie, te asigur ca ele nu vor doar avere. De fapt le vor pe toate. Mai exact vor toate beneficiile, fara obligatii. Vor bani, vor frumusete, vor cariera, vor sa fie iubite, apreciate si elogiate, vor timp doar pentru ele, vor prieteni, si da … vor avere. Si toate astea exact in momentul in care vor ele. E de criticat?! Parerile sunt impartite.

Probabil ai vrut sa intrebi de ce toate domnisoarele pun averea pe primul plan in alegerea unui partener. Unul din raspunsuri ar fi ca ai confundat curvele de pe centura cu domnisoarele. Cand ai sa gasesti o domnisoara in adevaratul sens al cuvantului, ai sa vezi ca nu ai sa mai pui intrebari asa tampite pe Google.

5. De ce intarzie menstruatia.

O fi pierdut tramvaiul. Sau poate nu a sunat ceasul dimineata. Sau poate a ajuns, insa nu la tine. Si la urma urmei, e un capat de lume, sau ce?! Fiecare om a intarziat o data in viata lui. Intarzieri intalnim si la trenuri, avioane, troleibuze si autobuze. Te mai intrebi de ce intarzie o nenorocita de menstruatie?

In plus, de ce exagerezi? Menstruatia a venit si va veni in total de cateva sute de ori pe perioada vietii tale, asa ca de ce sa-i reprosam ca a intarziat si ea o data? Daca intr-adevar intarzie de fiecare data, si gaseste scuze jalnice la fiecare ocazie, atunci pune-o la respect si nu o mai primi in casa ta. Parerea mea …

6. De ce ma minti.

Eu??? Sau ai intrebat in general? Daca intrebi de ce te mint eu, atunci probabil ca nesttind cine esti, am facut-o din indiferenta. Insa daca e o intrebare adresata cuiva pe care-l stii, de ce nu-l intrebi direct? Chiar mi se pare total tampit sa comunici prin intermediul motorului de cautare Google.  E ca si cum as fi intrebat pe Google ce vreau sa mananc azi, si as raspunde in acelasi mod.

Lasand procedura de comunicare la o parte, hai sa te ajut cu intrebarea de mai sus: probabil te minte pentru a-ti ascunde adevarul. Ma bucur ca ti-am putut fi de ajutor.

7. De ce nu raman insarcinata.

Pot sa rad? (Presupunand ca persoana care a pus o astfel de intrebare nu sufera de creo afectiune, caz in care ar trebui sa adreseze medicului).

Hmmm. Oare de ce? Oare ce variante de raspuns ar fi? Nu intru in detalii, insa raspunsul la intrebarea ta se poate regasi in intrebarea adresata de urmatorul „ascultator” J

8. De ce nu ne-am tras-o pana acum.

Am sa fiu sincer si direct cu tine: pentru ca folosesti sintagma „ne-am tras-o” in speranta ca va tine loc de „am facut dragoste”. Asa ca eforturile tale sustinute de a „ti-o trage” nu pot avea decat un singur deznodamant, si anume sa ti-o tragi singur, ceea ce-ti doresc si eu de altfel.

9. De ce uram barbatii.

Din manelisti citire: “Pentru ca barbatii este porci, pentru ca bea bere, pentru ca spune prostii, pentru ca nu stie cum sa se poarta cu o fata, pentru ca se uita la meciuri, pentru ca transpira, pentru ca … e barbat. Pentru ca nu iubeste pe fetele sensibile, pentru ca raneste inimi, pentru ca joaca joace pe internet toata ziua, pentru ca nu se da cu aspiratorul, pentru ca se culca cu altele mai frumosi, pentru ca …”

Mai isteato, daca tu ai nimerit aiurea, inseamna ca toate femeile urasc barbatii? Imi pare rau pentru tine, insa nu e cazul sa generalizezi.  Daca te impiedici de pragul usii, intrebi „de ce uram pragurile? Nu,mai intai vezi de ce dormi in timp ce te prefaci ca esti treaza, si apoi te arunci cu capul inainte pe Google.

Doamne, fereste-ne de utilizatorii de internet, cu voia sa fara de voia lor. Amin.

July 12, 2010 - Posted by | moved to www.flpmihai.blogspot.com, Uncategorized

3 Comments »

  1. cel mai tare mi-a placut pledoaria finala in apararea menstruatiei. m-ai convins! vorbim de egalitate asa in van, ia sa si aplicam din cand in cand.🙂

    Comment by Zorro | July 12, 2010 | Reply

  2. ah, ca am uitat la primul comentariu, “de ce uram barbatii” ai presupus ca e intrebarea unei femei…. dar daca nu? :p

    Comment by Zorro | July 12, 2010 | Reply

  3. 1. Am sa fiu tot timpul un aparator feroce al menstruatiei. Din punctul meu de vedere e modelul perfect de victima: toti o interpreteaza ca fiin o neplacere, insa toti “ii scot ochii” cand intarzie si ea putin.
    2. Normal ca am presupus ca e femeie, intrucat trebuia sa fie cineva care nu pricepe pe deplin care e valoarea acestora🙂

    Comment by flpmihai | July 13, 2010 | Reply


Leave a Reply

